Warunki współpracy ze sklepami
Witamy w hurtownii SPORTOWYMARKET.PL zarządzanym przez spółkę BlueWell S.C. Wstęp do hurtowni jest tylko dla zarejestrowanych firm. Poniżej zamieszczone są informacje odnośnie współpracy:
Rejestracja i rozpoczęcie współpracy:
- w celu nawiązania współpracy prosimy wypełnić formularz rejestracyjny znajdujący się pod adresem: http://sportowymarket.pl/signin-wholesale.php
- przesłać dokumenty rejestracyjne firmy (nip, regon, wpis do ewidencji/krs) w postaci skanów lub zdjęć na adress kontakt@sportowymarket.pl
- po weryfikacji danych przez BlueWell S.C. nowo zarejestrowana firma otrzymuje status klienta biznesowego i moze dokonywać zakupów on-line.
Składanie zamówień i ich realizacja:
- zaloguj się do hurtowni
- z lewej strony ekranu widoczne są opcje wyszukiwania towarów według kategorii asortymentu oraz według marki
- skompletuj zamówienie wstawiając ilości przy zamawianym towarze i zatwierdzając poprzez kliknięcie ikonki koszyka przy danej pozycji
- pamiętaj aby dokonywać przemyślanych wyborów ponieważ po zatwierdzeniu i przesłaniu zamówienia nie będzie możliwości jego edycji
- po skompletowaniu zamówienia w celu zatwierdzenia zamówienia kliknij na „Twój koszyk” a następnie kliknij przycisk „złóż zamówienie” – po tej operacji zamówienie zostanie przekazanane do realizacji. Na Twojego maila zostanie przesłana informacja potwierdzająca złożenie zamówienia.
- po spakowaniu zamówienia otrzymasz fakturę na maila. Dokonaj płatności na wskazane w mailu konto, a w tytule wpłaty wpisz numer faktury, którą opłacasz
- po odnotowaniu Twojej wpłaty otrzymasz informację mailem, że Twój towar został wysłany na adres podany podczas rejestracji
Sposoby zapłaty:
- Płatności należy dokonywać przelewem po otrzymaniu faktury na maila.
- W tytule wpłaty koniecznie należy podać numer opłacanej faktury.
- Dane do wpłat:
Bank: Bank Handlowy w Warszawie S.A
Numer konta do wpłat: 68 1030 0019 0109 8503 0009 6631
SWIFT: CITIPLPX
Dostawa towaru:
- koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie.
- transport odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx, Poczta Polska oraz InPost Paczkomaty.
- w dniu wysyłki towaru otrzymujecie Państwo informacje mailem o wysyłce i numerze listu przewozowego do śledzenia statusu przesyłki
Zwroty i reklamacje:
- uszkodzenie towaru w transporcie – należy sporządzić w obecności kuriera protokół strat ze wskazaniem nazw towarów, które zostały uszkodzone. Taki protokół będzie podstawą do wymiany towaru na nowy. Po sporządzeniu protokołu proszę powiadomić nas mailowo o zaistniałej sytuacji na kontakt@sportowymarket.pl
- towar wadliwy – prosimy wysłać maila na kontakt@sportowymarket.pl z prośbą o przesłanie druku reklamacyjnego, który trzeba wydrukować, wypełnić i spakować razem z wadliwym towarem i odesłać na adress:
BlueWell s.c.
Świętokrzyska 19/7
20-867 Lublin
z dopiskiem Reklamacja sportowymarket.pl